xx1331xx. Bardzo zajmujące rzeczy, które mam zamiar zrobić, a jednocześnie, które mi jakoś nie bardzo idą, czyli w skrócie co ja robię/będę robić ze swoim życiem.

02:14

Rzeczy koniecznie do zrobienia:
  • przeczytać "Annę Kareninę"
  • skończyć w końcu "Dwanaście"
  • kontynuować serię czytając"Trzynaście"
  • dojść do "Jedenaście"
  • skończyć serię o Langdonie >> "Inferno"
  • i kolejne części sagi o podboju Egiptu przez Napoleona
  • "Mistrz i Małgorzata" też w kolejce
  • i "Faust"
  • No i "Paryski Spleen"
  • zamówiłam kolejne dwie książki Woody'ego >> PRZECZYTAĆ JAK NAPRĘDZEJ
  • dokończyć ten pamiętnik byłej scjentolożki
  • WITKACY >> WIĘCEJ WITKACEGO
  • HŁASKO. TAK
  • obejrzeć "Pi"
  • potem "Przekleństwa niewinności"
  • nowe odcinki "Penny Dreadful"
  • DRAMATY PSYCHOLOGICZNE
  • filmy dokumentalne! >> The Bridge
  • High on Crack Street: Lost Lives in Lowell
  • World's scariest drug!
  • masa innych książek i filmów.
Jestem bardzo ukulturalniona.
Zrozumcie, że się nie odzywam.
Znów żyję w swoim świecie.

You Might Also Like

0 komentarze