xx1353xx. połowa ceny.

12:08

Była trzecia nad ranem. Dźwięk telefonu.
- Śpisz? W sumie, mało istotne, już nie śpisz. Proszę, wysłuchaj mnie. Pogubiłam się, nie wiem co mam dalej robić ze swoim życiem. Ta niewiedza i niepewność są chyba najgorsze. - jej głos się załamał - wiem, że to będzie dziwna prośba, ale nie potrafię inaczej do Ciebie mówić, chcę być z Tobą szczera, czuję, że to właściwe, kochaj mnie, słyszysz? Kochaj mnie, przez 24 godziny, nie, może na początek to zbyt dużo, kochaj mnie przez dwanaście godzin, spróbujesz? - nie czekając na odpowiedź dodała - oddam Ci z nawiązką. Ty mnie 12 godzin, a ja 24, Ty mnie 24, a ja Ciebie 48. Dostajesz dwa w cenie jednego. Promocja. Jeśli natomiast nie potrafisz mnie kochać to chociaż udawaj, ale tak, żebym się nie zorientowała. Kochaj mnie, troszcz się o mnie, mów dobranoc i dzień dobry, pytaj jak się czuję, leż ze mną na kanapie, niech jakiś dobry film będzie leciał w tle. Oddam wszystko, co tylko zechcesz. Sprzedam się, tylko błagam, pokaż mi, że moja egzystencja nie jest jeszcze stracona.

You Might Also Like

0 komentarze