xx1356xx. #lakieromaniaczki

23:01

Coś lżejszego na dziś. Odpoczynek i przerwa od prób ulepszania warsztatu literackiego.
1.Ulubiona marka lakierów
Lubię Catrice, Rimmela, ale również Golden Rose.

2.Lakiery brokatowe czy kremowe?
Takie i takie, aczkolwiek brokat/piaski/brokatowe piaski to cholerstwo i zmyć się tego nie da za nic.
zmywa się tak źle, jak tylko to sobie można wyobrazić.


3.OPI,China Glaze czy Essie?
China Glaze za kolory.

4.Jak często zmieniasz kolor lakieru do paznokci?
Średnio 2-3 razy w tygodniu, jak mam długie.

5.Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Czerwień - niestety brudzi mi wszystkie topcoaty, a także ma tendencję do zostawiania śladów.
te zdjęcia dzielą ~2 lata, kolor to wciąż Rimmel - 60 seconds - 315 - Ready, aim, paint


6.Ciemne czy jasne pazurki?
Raczej ciemne.

7.Co masz aktualnie na paznokciach?
Nic.

8.Czy lubisz matowe wykończenie?
Wielbię, zwłaszcza czarny + mat. ♥

9.Czy jesteś fanką frenchu?
Na moich paznokciach jakoś nie bardzo, kiedy miałam inny kształt paznokci to jakoś to jeszcze wyglądało - głównie kolorowy french sobie robiłam jak już, ale teraz na moich stiletto/migdałach wyglądałby marnie.
takie kiedyś paznokcie miałam


10.Ulubiony zimowy kolor?
Czerwień, ale taka wpadająca w burgund bardziej, granat, czerń, szary/srebrny, biały.
jesień/zima 2013


11.Za lakierami jakiej marki szczególnie nie przepadasz?
H&M - mają ładne kolory, ale konsystencja/krycie/trwałość duuuużo poniżej oczekiwań.

12.Czy używasz lakieru nawierzchniowego? Jaki jest Twój ulubiony?
Zawsze. Mój ulubiony to Quick Dry z Golden Rose, aczkolwiek mam także ten matujący [ale nie pamiętam skąd], więc bywa, że używam tego.

13.Jakiego koloru lakieru nigdy (lub prawie nigdy) nie nosisz?
Wszelkich odcieni zieleni i żółci - nie trawię tych kolorów, rzadko również pomarańcz.

14.Czy używasz preparatów podkładowych?Jakie sprawdziły się najlepiej?
Rzadko, częściej zwykły bezbarwny lakier, ewentualnie odżywka z Eveline.

15.Ulubione wykończenie lakieru?
Kremowe, matowe, piaski, brokaty. tak.
alles klar.


16.Wzorki czy prosty, monochromatyczny manicure?
Jeśli kolor mało wyrazisty to czasem jakiś wzorek się znajdzie, jednak mocne kolory lubię pozostawiać solo.
jedno z moich ulubionych zdobień. // LDR inspired


17.Czy lubisz pękające lakiery (kraki ;) )?
Mam co do nich mieszane uczucia, lubię cracka z Claire's - czarny z brokatem, mam też zwykły czarny, również z Claire's, ale nie wygląda aż tak ładnie.

18.Jakie lakiery znajdują się aktualnie na Twojej wishliście?
Chanel no. 529 - Graphite
China Glaze  - Platinum Silver
Layla Mirror Effect - Silver

19.Jaki lakier kupiłaś ostatnio?
Ostatnio kupiłam 5 czy 6 na raz, zaraz znajdę zdjęcie.
GR Quick Dry Top Coat, Salon Perfect 101 On Pointe, GR Holiday 60, Catrice 05 Stardust, GR 359,GR Paris 254
ten akurat mi podarowano i jestem bardzo zadowolony. Rimmel - Urban Purple


20.Lubisz dostawać lakiery w prezencie czy kupować je sama?
Z chęcią bym dostawała, ale mało kto wiedziałby jaki mi kupić.

21.Kiedy zaczęłaś malować paznokcie?
Jakoś około 5 klasy podstawówki? Ale wtedy to były czasy odżywki i nude/pink french.

You Might Also Like

0 komentarze