xx1380xx. mon. toujours.

13:25

Iphone flower backgroundStawiała serduszko zamiast kropki przy podpisie, zawsze, kiedy pisała do niego.
Zawsze kończyła zwrotem "najtwojsza" - neologizm powstały w wyniku relacji, która ich połączyła.
Należała do niego, z własnej, nieprzymuszonej woli; tak było dobrze, mogła pokazywać komuś swoją duszę z całym jej inwentarzem.
Było dobrze, bo on miał siłę na to, by ją okiełznać.
Ten charakter. Tę duszę. Ten chaos.
***
Jak opisać dźwięk, który rozkosznie wypełnia całą mnie, który dotyka każdej chorej komórki i naprawia ją; który wszystkie rany zabliźnia; który zbiera w całość to, co ze mnie zostało.
Taki jest jego głos.
Jak opisać osobę, która w momencie największego smutku jest w stanie wyzwolić we mnie ukrytą radość; która chroni mnie przed złem; która mnie wspiera, niezależnie od tego, czy uważa moje wybory za słuszne; kogoś, komu mogę zaufać w stu procentach; kogoś, kto ociera moje łzy.
Taki jest on.

I love you forever. 
I really love you forever.

You Might Also Like

0 komentarze