xx1408xx. cause everywhere I'm looking around I'm surrounded by your embrace.

12:03

W tym momencie przestajesz myśleć o rzeczach nieistotnych. 
Kiedy Jay prosi o wyciągnięcie komórek/czegokolwiek emitującego światło wiesz, że za chwilę się rozpłaczesz. Wiesz, że istotnych jest tylko parę tych rzeczy jak to, że jesteś tam z kimś kogo kochasz, albo myślisz o kimś, kogo tu nie ma, a bardzo chciałbyś by był.
Zadzwoniłam w tym momencie do Marceliny, cóż, nie mogę wykonywać dwóch telefonów jednocześnie, więc musiałam wybrać.
Czterdzieści pięć tysięcy ludzi zdzierało gardła razem z tą dwójką.
Pozornie obce sobie osoby spoglądały na siebie z uśmiechem i radością.
Sama tego doświadczyłam, wykonując na równi z Beyonce i dziewczynami z widowni kilka piosenek pod rząd bez chwili odpoczynku, nie znając się radowałyśmy się swoimi towarzystwem i pasją, również podczas Halo płakałam śpiewając widziałam ciepłe spojrzenia pary obok.
Bo Halo jest hymnem miłości.
W tym wszystkim najważniejsza jest miłość i szczęście.
dlatego tak fascynuje mnie Beyonce i Jay Z, bo oprócz tego, iż są genialnymi artystami, to tak ułożyli swe życie, że jest ono pełne miłości, radości, wspólnych chwil z dzieckiem - ich największym szczęściem. 
To jest piękny przykład dobrego życia.

You Might Also Like

0 komentarze