xx1425xx. Careful who you're talking to...

13:42

Po zaledwie 40h bez snu zaliczyłam mini-śpiaczkę, co jest niepokojące. Wprawdzie wszystko bez kofeiny, do tego dużo leków, a wiadomo co antyhistaminowe robią z ludźmi; ale i tak, zadziwiające, że się tak postarzałam. Może pogoda, może emocje, których pozbywam się dosyć powoli. Oglądam Darię, słucham tych wykładów z analizy i zajmuję się literaturą.
W międzyczasie zastanawiam się czy już nie czas zafarbować włosy, bo mój naturalny kolor włosów staje się coraz bardziej widoczny. W sumie to dawno go nie widziałam i zadziwiające jest, o ile jaśniejsze mam naprawdę włosy. Ale to lekko rude, odwrócone ombre z drugiej strony jest mocno symboliczne.
Powinnam iść do p. K
Jak najszybciej.
Proces wiecznej nauki może być męczący. Bardzo.
Coffee 
tak za niedługo będzie wyglądało moje życie. 

You Might Also Like

0 komentarze