xx1441xx. Halloween part 2

15:11

Mam bardzo dużo zdjęć, którymi chciałam się podzielić, więc kondensuję ich nadmiar do kolaży.
Na pierwszym są moje mini próby przed Halloween, potem można zobaczyć jak długie są te  niebieskie włosy, kolejne to pomieszanie z poplątaniem, czyli coś co bardzo zniechęciło mnie do bardzo długich włosów - fakt, że bardzo łatwo się plączą, a rozczesywanie i stylizacja to katorga.
Na kolejnym widzimy Kubusia z Marcelinką, którzy są absolutnie kawaii.
Warkocz-kłos z całej objętości peruki to centralny punkt tej składanki, albowiem bardzo chciałam pokazać, że przypomina on węża i nie bezpodstawnie nazwałam go anakondą.
Dalej już jest zdjęcie mojej tiary, którą dostałam od moich klasowych piękności.
Następnie dwie słitfocie z Domisią na polskim, a na koniec zostawiłam najlepsze.
Najwspanialsza Marc na świecie ♥

You Might Also Like

0 komentarze