xx1498xx. I

03:15

tęsknię, aż po własną wszechmoc.
komórki naskórka żyją około 28 dni, więc ze skórą, która aktualnie styka się z rzeczywistością nie miałeś kontaktu.
to smutne.
to naprawdę smutne.
ale liczę, że wejdziesz na kawę, może dwie, co powiesz na trzecią?
albo zostań całą wieczność?
nie umiem się odnaleźć w tym wszystkim; nie mam już ukojenia ni w pracy, ni w sztuce.
ostatni bastion został zdobyty, a mój umysł jest zainfekowany.
[i przypominam sobie wgłębienie w obojczyku, w które mój podbródek pasuje idealnie]
nie potrafię tworzyć.
[i to jak miękka jest tam Twoja skóra]
nie potrafię spać.
[i w tym miejscu zaczyna się i kończy mój świat]
bardzo chcę by to nastąpiło już teraz.
bym znów mogła oddychać.
nic mi nie wychodzi.
[tylko pragnienie przysłuchiwania się rytmowi Twego serca nadal silne]
na c h u j  mi to wszystko?
nie wiem.


You Might Also Like

0 komentarze