xx1546xx. Pojedynek artystyczny na słowa - Rybnik 2k14

21:33

Tydzień już minął od finału - jak wiadomo - nasze liceum zajęło drugie miejsce [choć ja i tak sądzę, że powinniśmy byli wygrać]. Piękne piosenki - mnie najbardziej urzekła oczywiście najlepsza śpiewająca uczestniczka tej edycji - Marzena oraz niesamowita dykcja i głos Marysi, z recytatorów oczywiście Pan Profesor B - powiem prawdę - rozpłakałam się podczas jego występu i musiałam wbijać paznokcie w rękę, aż do krwi by zupełnie się nie rozkleić. Oprócz tego bardzo mocne występy Adama i Tomka - z niecierpliwością czekam na przyszły rok!
Oprócz tego w finale było I LO Knurów - świetna piosenka o cygance, którą zaraz wstawię, oraz GENIALNA recytacja młodzieńca imieniem Karol - powalająca dykcja. IV LO z Rybnika - świetne utwory w wykonaniu Julii i dziewczyny, której imienia niestety nie pamiętam, lecz bardzo podziwiam.
ten utwór wykonywała Marysia i szczerze mówiąc żadna inna jego wersja tak mi się nie podobała.
to właśnie piosenka o cygance, w finałowym występie Aleksandra wykonała ją jeszcze piękniej.
***

You Might Also Like

0 komentarze