xx1561xx. can hurt like this.

17:19

Jeśli bym chciała, mogłabym znaleźć tysiące powodów by odejść.
By powiedzieć koniec, odwrócić się i do końca życia próbować zapomnieć, choć wiadome jest, że tak nigdy by się nie stało.
Mogłabym myśleć o tych chwilach, gdy w ustach czuję gorycz, gdy łzy cisną się same do oczu i gdy ledwo oddycham z bólu, który zadaje mi to uczucie.
Ale czy to naprawdę się liczy? Kiedy myślę o tym jak jesteś, jaka ja wtedy jestem; jak idealnie się równoważymy. Jak bardzo uwielbiam gdy nasze atomy zmieszane są ze sobą w chaotycznym porządku.
Czy jeśli milion razy powtórzę, że nie kocham i mi nie zależy to zdołam to sobie wmówić?
Nie.
Ta miłość jest nierozerwalną częścią mnie, czuję ją w każdym momencie, w każdym stanie, nieważne czego bym ze sobą nie zrobiła, jeśli spyta się mnie o jedną, jedyną pewną na świecie rzecz odpowiem, że ja dla niego. Że kocham aż po nieskończoność, ponad wszystko.
Wolę umrzeć, niżeli musieć udawać, że żyję bez Ciebie.

You Might Also Like

0 komentarze