xx1639xx. #mylife

15:53

chyba właśnie to chciałam pokazać.
że tak teraz wygląda moje życie.
że mam ładne brwi, 
moje ubrania są monochromatyczne, 
w wazonie stoją świeże kwiaty, 
kawę piję z kubka z kotem, który świetnie oddaje moje nastawienie do życia.
jestem pełnoletnia, oficjalnie mogę pić alkohol, w tym swoje ulubione piwo, na ręku mając swój niemiecki, czarny zegarek.
że chodzę w wałkach, bo moje włosy potrzebują objętości, bym mogła mieć prawdziwe "bombshell hair" na głowie.
że znam wspaniałych ludzi, np. Olę, która ma śliczne mieszkanie i w dodatku cudownie gotuje.
że w ramach przyzwyczajania się do myśli o byciu wykładowcą noszę skórzaną aktówkę i zegarek pod kolor jej sprzączki, nie rezygnując ze swojego znaku rozpoznawczego - botków z grubym obcasie, tj. kopyt.
i w końcu, że dziwnym trafem znajduję czas na relaks; kąpiele przy świecach połączone z maratonami Gry o Tron.
***
jestem idealnie funkcjonującą ruiną.

You Might Also Like

0 komentarze