xx1648xx. [giveaway] - Makeup Revolution - Make me tonight

20:09

Ostatnio mieliśmy tematy nieco poważne, dziś dla poniedziałkowego odstresowania się mam pierwszego giveawaya [w życiu!] dla Was. Jako, że jestem mocno roztrzepana to w moim zamówieniu od Makeup Revolution pomyłkowo wzięłam dwie te same szminki.
Zdjęcia ze strony:

Moje, zrobione ziemniakiem, realne zdjęcia w dosyć marnym świetle [kolor na ustach w naturalnym, pozostałe w sztucznym]: które przedstawiają przedmiot dzisiejszego rozdania.



Aby wziąć udział należy:
  • mieć polubiony fanpage Nicky Was Here
  • dać share postowi:
    Przychodzi w życiu człowieka czas na pierwszy giveaway - szminka Makeup Revolution London już teraz do wygrania.Aby...
    Posted by Nicky-Was-Here on Monday, June 22, 2015
     

Dodatkowe zgłoszenia:
  • zaobserwowanie bloga [po prawej na dole]
  • zostawianie komentarzy
Jeśli giveaway będzie cieszył się zainteresowaniem, to w przyszłości, kto wie, może będzie to częstsza praktyka.
Jutro najprawdopodobniej haul z całego zamówienia z Makeup Revolution.

KONIEC: 26/27.06.2015 - 24:00

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Trafiłam na Twojego bloga przez giveaway na fb (jak pewnie widziałaś wzięłam również udział) i nie żałuję, piszesz naprawdę interesująco. Przemierzyłam dużą część Twojej twórczości i zastanawiam się na wpisaniem Twojego bloga do polecanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka pomyłka może być dla kogoś bardzo hmm przyjemna? hahah :)
    Powodzenia wszystkim :D
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń