xx1685xx. sztuka.

23:29

Tumblr
W pewnym momencie "kariery" blogowej wielu z nas marzy się bycie po prostu aktywnym twórczo, bo dla wielu z nas to pierwszy raz jest zetknięcie się z tworzeniem; sztuki. Uprawianiem zawodu jakim jest artysta. A przynajmniej mi się tak wydaje.
Niemal dwa tygodnie minęły od kiedy siedział właśnie w tym miejscu, gdzie ja teraz i oglądał moje dyplomy, a ja umiejscowiwszy się niczym kot na szafce obok, opowiadałam mu o nich. Brakuje mi jego obecności obok, mimo wszystko. Mimo tego nawet, że często ostatnio "przeskakuję".Rozmawiam z chad-owcami i z borderami, chciałabym się nauczyć bardziej panować nad swoją labilnością. Bipolar jest ogółem fantastyczny, żyjesz dziesięć razy mocniej i bardziej, wszystko zmienia się jak w kalejdoskopie, a pozornie słabe uczucia potrafią wybuchnąć w tobie z mocą tysiąca słońc. Jest kolorowo. Czasem czarno, czasem biało, a bardzo rzadko - szaro. Wbrew pozorom, kiedy jestem w miarę stabilna to pojawiają się inne kolory. Mam takie wspomnienie, gorąca noc w Barcelonie, auta pędzące po drodze i wolność. Lepka, klejąca się do ramion swoboda; biegi przez te silnie uczęszczane ulice i zagłębianie się w zaułki, gdzie światła latarni nigdy nie dochodziły. Ledwo się wtedy znaliśmy, a ja już czułam inaczej. Trzy lata będą. Nawet nie wiem kiedy to się stało.

Chciałabym żebyś chciał na mnie patrzeć.
W nieskończoność.

You Might Also Like

0 komentarze