xx1694xx. no no.

11:27

Odkładam pewną notkę już chyba z tydzień, nie mam weny, żeby ją napisać. AZS mnie dręczy, najgorzej, że tym razem zagościł na powiekach, więc są czerwone i swędzą, that's no no.
Pozwalając sobie na chwilę idiotycznej, ultra, szczerości - tęsknię za K. Cholernie, prawie miesiąc się nie widzieliśmy, on jest w rozjazdach albo w pracy, a ja w dupie.
Leki są chujowe, nie umiem się na niczym skupić i ogółem jestem zmęczona, bardzo zmęczona, a za chwilę jebana klasa maturalna.
Są rzeczy, które gdzieś tam powiewają; wiszą w przestrzeni, a ja powinnam je dokończyć.
Nie mam siły, tralalalala, nie mam kurwa siły.
A, oglądałam Perseidy. Widziałam, ale życzeń nie wypowiadałam. Kosmos nie może wpłynąć na chaos, bo to w końcu przeciwieństwa.
/theforbiddenforest

You Might Also Like

0 komentarze