xx1703xx. Chwalpost

01:33

a czemu nie, przecież mogę.
Celebruję dekadę w biznesie i słyszę opinie, głównie osób z mojego otoczenia, ale i spoza również. To w ramach takiego chwalpostu umieszczę tutaj sobie parę rzeczy, które ostatnio usłyszałam - bo szczerze mówiąc - czasem człowiek/artysta ma ochotę rzucić tym wszystkim i nigdy więcej nie zrobić nic w kierunku dziedziny, w której tworzył. Ale prawda jest taka, że jeśli ma się to w duszy, to i tak się wróci.

1. Mam wielu fanów, którzy wprost nie umieją się doczekać by mnie spotkać. Zobrazowane poniżej.
 

2. Sesje czytelnicze to jedno z ulubionych zajęć m. in. znanej fotografki Domininsien Donicy Kłos oraz bardzo sławnego fangirla Infinite - Gohy Sikor


mam to na piśmie.

3. Moi wierni czytelnicy tak mnie uwielbiają, że widujemy się pięć razy w tygodniu przez większość roku. Fan-meety na każdej przerwie.



 4. Zostałam zachęcona do napisania felietonu dla Feminoteki przez samą jej założycielkę.

5. Podobno umiem pisać.

6. Dzięki pisaniu bloga naprawdę UMIEM pisać.
O tym, co boli, też.







You Might Also Like

0 komentarze