xx1761xx. Graj w Wielkiej Orkiestrze.

15:11


Ja gram, a Ty?

Dzisiaj finał, gorąco zachęcam wszystkich, do wyjścia z domu, wrzucenia do puszki nawet drobnych monet - każdy grosz się liczy. Można również licytować różne, wspaniałe rzeczy na aukcjach allegro, wysyłać smsy - więcej informacji na fanpage'u WOŚP.
Kiedy sześć lat temu [za 9 dni akurat rocznica] miałam wypadek i wylądowałam najpierw na dziecięcym oddziale w szpitalu widziałam aparaturę, którą przybytek ten zawdzięczał Orkiestrze. Czy to rezonans, czy rentgen czy tomografia [a miałam tego sporo robione] - serduszko. Wiem także jak wiele WOŚP uczynił dla wcześniaków i ich rodzin - wiele dzieci zostaje uratowanych właśnie dzięki fundacji Owsiaka, i to są fakty, a nie bajki.
Tam gdzie są pieniądze, tam zawsze będą kontrowersje, oskarżenia o machlojki czy inne przekręty - wspieram WOŚP, bo na własne oczy widziałam jak wiele dobrego ta organizacja dla nas robi, jeśli ktoś nie wierzy i woli pluć jadem i fałszywymi oskarżeniami, proszę bardzo, ale jeśli kiedyś przyjdzie potrzeba hospitalizacji, czy to siebie czy kogoś z rodziny i zobaczy się szeregi wośpowskiego sprzętu wtedy chyba będzie głupio...
I jeszcze raz powtórzę - każdy grosz się liczy, nieważne ile się da - ważny jest dobry uczynek.

#MasterCardGrazWOŚP za tweety z tym hasztagiem MasterCard dorzuca się do #wosp2016
— Nicole (@PrincesseChaos) styczeń 10, 2016

You Might Also Like

0 komentarze