xx1781xx. pan cogito powraca do mnie

20:40

quote, change, and things image

pytania z pozoru proste
wymagają zawiłej odpowiedzi

tak to jest, że za około pół godziny czeka mnie możliwie jedna z trudniejszych, ważniejszych i boleśniejszych rozmów w moim życiu.
To dosyć znany temat - przyjaciele, bliscy, kochankowie prowadzący wojny i spory.

Najdroższy Memu Sercu,
kochałam Cię mocniej i bardziej niż powinnam była.
lecz nawet kiedy w nocy budziłam się i patrzyłam jak śpisz, to wiedziałam.
wiedziałam o tych wszystkich rzeczach, o których nie chcesz mi powiedzieć.
i choć chciałam byś był idealny w mojej głowie to wiem.
że jestem silniejsza.
trudno to przyznać, bo nadal Cię kocham, ale muszę Cię kochać na swoich warunkach.
gdyż inaczej zabijesz mnie,
choć podobno tego nie chcesz.
Nadal Twoja.
N




You Might Also Like

0 komentarze