xx1782xx. New in [6]

13:23

Staram się kupować naprawdę mało, ponieważ potem kończę z trzema parami niemal identycznych, czarnych szpilek albo piętnastą dużą, czarną torebką [ale przecież ta różni się wykończeniem podszewki, takiej jeszcze nie mam!].
Torebkę, a właściwie kopertówkę [mój portfel się do niej nie mieści] musiałam nabyć, tekst na niej mnie urzekł. Jako osoba przyzwyczajona do wielkich i pojemnych toreb jak zwykle miałam problem, ale chcę się umieć przyzwyczaić do kompaktowych wymiarów. Szukałam czegoś z łańcuszkiem na ramię, ta ma jedynie na nadgarstek, więc owe łowy trwają dalej. 
Wizualnie: zwykła kopertówka, dodatkowa, niezamykana kieszonka z przodu. W środku przegródki na karty [!], oprócz tego jedna głęboka przegródka. Rozmiary niewielkie, toteż połowy domu w niej nie wyniosę [choć taki mam zwyczaj].
Buty - buty przyjechały ze mną z Włoch, lecz myślę, że dostać je można praktycznie wszędzie, bo to po prostu Wranglery, a nie jakaś wymyślna włoska firma. Model, że tak powiem, "timberlandowy", jednakże mnie przyciągnął kolor, przez producenta określony jako taupe - miks szarości z odrobiną brązu. Jedyna uwaga jeśli ktoś by się za nimi rozglądał i kupował przez internet - standardowo noszę 39, jednakże, te buty wychodzą naprawdę większe, więc można pomyśleć o 38 - mierzyłam oba rozmiary, jednak z racji tego, że jedną stopę mam prawie pół centymetra dłuższą wzięłam 39. Moja mama - standardowe 38 też wzięłaby 37, gdyby nie fakt, że z koloru taupe już go nie było.

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Obydwie rzeczy bardzo fajne , haha też mam z tym problem kupowaniem kolejnej , podobnej torebki :D

    http://mixibling.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń