xx1793xx. PROMOCJA -49% ROSSMANN | 2016

11:27

Jeśli jeszcze nie wiecie, to Rossmann znów przygotował dla nas okazję do zakupowych szaleństw i, jak podają moje źródła, już od 20-ego kwietnia będziemy miały okazję uszczuplić nieco nasze portfele, ale nabyć kosmetyki po promocyjnych cenach.

Akcja -49% w Rossmannie | Kwiecień-Maj 2016

Od środy, 20-ego kwietnia - TWARZ
Od wtorku, 26-ego kwietnia - OCZY
Od środy, 4-ego maja - USTA

Przy okazji zeszłorocznej, listopadowej edycji napisałam notki o produktach do twarzy, oczuust oraz paznokci, które polecam. Jeśli jeszcze nie czytaliście, polecam zajrzeć.
Krótko jednak przypomnę, że bardzo gorąco polecam produkty Bell Hypoallergenica - nawet jeśli nie macie alergii ani bardzo wrażliwej skóry, to warto się koło nich zakręcić - moje ulubione to wosk do brwi, bazy pod podkład [mam różową i zieloną] oraz róż do policzków, podczas tej promocji czuję, że poszerzę gamę testowanych na sobie produktów tej firmy. 
Do tego podkłady Maybelline Affinitone [tutaj również puder do kompletu, super sprawa, używam go nieprzerwanie od kilku lat] oraz Rimmel Match Perfection [ma filtr ochronny SPF 20 - dla mnie to jeszcze nieco za mało, gdyż jestem blada i piegowata, ale dla reszty powinien być ok, wrócił także kolor 010 light porcelain (czyli mój), więc już od jakiegoś czasu go mam] .
Jeśli chodzi o eyelinery - aktualnie mam Maybelline Master Precise - dla mnie wygodny, pewnie kupię kolejne opakowanie, ale szukam też czegoś nowego, jeszcze bardziej czarnego ;)
Jeśli chodzi o usta - Astor ma u mnie plus za szminkę [więcej w notce linkowanej powyżej], Bella nie testowałam, mimo wszystko, najbardziej lubię Golden Rose, ale Essence też jest u mnie wysoko, jesli chodzi o "drogeryjne".

Na co poluję w tym roku?

Na pewno kolejne tusze, bo z każdym mam taką relację love-hate - każdy z testowanych przeze mnie tuszy do rzęs ma cechy, które absolutnie uwielbiam, ale nie jest wolny od wad, które mnie bardzo denerwują. Ja w ogóle nie lubię malować rzęs, gdyby nie fakt, że moje oczy "kochają" zaskakiwać mnie jakimiś infekcjami czy innymi tego typu nieprzyjemnymi niespodziankami to nosiłabym sztuczne rzęsy chyba przez cały czas [no i gdyby te sztuczne ciągle nie haczyły mi o okulary].

Korektor, pod oczy, więc nieco lżejsza formuła mi się przyda. Nadal nie porzucam marzeń, że uda mi się pozbyć moich cieni pod oczyma, choć nawet color-correcting, a potem nakładanie korektora nic nie daje.

Jeśli wpadnie mi w oko jakiś ładny kolor z linii Maybelline Color Tattoo to pewnie też go kupię, bardzo polubiłam produkty w kremie w ostatni roku.

Na pewno zrobię rajd po szafie z Wibo, jestem zaskoczona ostatnim zakupem, którego dokonałam [o którym będzie mowa w jednej z następnych notek], więc czekam na więcej takich pozytywnych zaskoczeń! [do rozważenia: cienie (paletki), produkty różo-bronzująco-rozświetlające]




Wiele pozytywnych opinii słyszałam o highlighterach z lovely, podoba mi się, że jest wersja gold i silver, ponieważ do niedawna bardzo trudno było w Polsce dostać coś, co było kolorystycznie dobrane dla chłodnego odcienia skóry, także brawa.



Pierwszy (chyba?) produkt drogeryjny do konturowania "na mokro", i choć bronzerów i rozświetlaczy mam multum, to zapewne Infallible Sculpt znajdzie się w moim koszyku.

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Mam rozświetlacz z lovely i niezbyt go polecam. Jest tani- to fakt, ale wole odłożyć więcej pieniędzy i kupić coś lepszego niż ten. To jednak moja opinia i każdy ma swoje odczucia.

    Mój blog! Klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za informację! Wprawdzie jeszcze go nie swatchowałam, ale chciałam zobaczyć wersję silver, bo jak na razie z tych przeznaczonych mam tylko jeden z BH cosmetics i on jest dosyć wyrazisty, a chciałam coś delikatniejszego.

      Usuń
  2. jeśli szukasz dobrego, taniego rozświetlacza moge śmiało polecić wibo :)

    janoslights.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak naprawdę to mam już chyba z 5 albo 6 rozświetlaczy :x
      Ciągle jednak szukam czegoś nowego, a poza tym do niektórych swoich projektów, które nie są makijażami codziennymi, a wytworem wyobraźni szkoda "marnować" mi tych droższych, zatem zobaczę z Wibo! Dziękuję bardzo za podpowiedź.

      Usuń