xx1797xx. czasu nadal niedostatek | matura to nie przelewki

18:30

Zostało dwanaście dni, a za tydzień kończę szkołę.
To wręcz niewyobrażalne, że moja "przygoda" z liceum powoli przechodzi do historii. Nie do końca jeszcze przyzwyczaiłam się do mojego przemijania. Znaczy się, memento mori, ale świadomość, iż każdy byt kiedyś ulegnie zniszczeniu, odejdzie w niepamięć, po prostu, zakończy się śmiercią nie jest równoznaczny z ogarnięciem przejścia między kolejnymi etapami życiowymi.
Zaczynałam pisać tutaj kiedy byłam w czwartej klasie podstawówki, dziś jest osiem lat później; skończyłam podstawówkę, gimnazjum i teraz, niebawem, skończę liceum. I zacznę studia.
To wręcz niewiarygodne....
Teraz natomiast muszę się uczyć, jak najwięcej, choć K mówi mi, że jak będę przesadzać to ten przesyt może mi zaszkodzić, zamiast pomóc. Teoretycznie ma rację, ostatnie dni były trudne, a ja jestem strasznie zmęczona. Jednak - ostatnia prosta, a potem Kraków!

funny, finals, and repost image

You Might Also Like

0 komentarze