xx1803xx. nie jestem typem spolegliwym [w znaczeniu potocznym]

00:05

Byłam wściekła i nie bałam się tego okazać.
I podobno to jest złe.
Bo kurwa "szacunek starszym się należy, z urzędu, bo są starsi".
A mleko powinno czcić ser, bo jest on jego bardziej dojrzałą wersją.
"Jakie Ty nam świadectwo dajesz?! Inaczej Cię wychowywaliśmy.". No chuj i error.
Oui oui, bon bon, raz chcesz dziecka, które wierzy w tradycyjne ideały, a potem mu zarzucasz snobizm, bo wybrało sobie "elitarną" uczelnię, głównie przez jej "znamienitą" historię.
Nie nie, ja nie wierzę w szacunek "bo tak".
Dlaczego ma szanować kogoś, kto reprezentuje sobą szowinizm, prostactwo i jest chodzącym przykładem umiłowania niewiedzy.

Prawda bywa niewygodna, ileż razy się o tym przekonywałam; ileż razy łatwiej byłoby żyć w nie wiedząc, nie znając pewnych faktów.

Prowizoryczna, iluzoryczna wersja świata dla ubogich zakłada plan: rodzisz się, potem robisz tak, żeby mieć kupę hajsu, poruchać, pojeść i potem możesz umrzeć.
A może ja chcę czegoś, co znaczy cokolwiek? A nie powielać schemat jak jebany Zenon Ziembiewicz. Może wierzę w sztukę dla sztuki, jak i w naukę, dla niej samej właśnie? Może nie chcę być jebaną marionetką i sprzedawczykiem, który za odpowiednią ilość prezentów i pieniędzy będzie odgrywał teatrzyk i okazywał fałszywe uwielbienie.
Może wreszcie - mam dosyć ludzi, którzy krzyczą całym sobą i swoim zepsutym wnętrzem "SZANUJ MNIE MAŁA KURWO, BO JESTEM OD CIEBIE STARSZY, A TO CIEBIE CZYNI NICZYM".

Jestem opryskliwa, nie mówię "odpowiednim" tonem, a próby narzucania mi wymuszonego szacunku do kogokolwiek spływają na niczym.
Nie żałuję. Nigdy nie będę tego żałować.

Świa - do - mość
Nie - spra - wie - dli - wość
Dość.

A tutaj polecę Wam kwantowo.pl i tekst na temat, który bardzo mnie nurtuje - "I po co Ci ta wiedza?"

A naprawdę żałosnym jest posiadać tylko jeden argument, pt. "jesteśmy starsi".

You Might Also Like

0 komentarze