xx1805xx. future murderer

00:58

W głowie coś mi stuka, być może to Jack White.
Tyle wściekłości, tyle chaosu i braku pomysłu to dawno u mnie nie było. Plany popełnienia morderstwa praktycznie mnie nie opuszczają, najlepiej masowego, mocno krwawego.
Prawda jest taka, że właśnie się dzieje dużo Bardzo Ważnych Rzeczy, moja rodzina doprowadza mnie do kurwicy, z innymi [obvious with who tho] również bywało lepiej. Przynajmniej T wydzwania o czwartej rano i rozmawiamy o polskich startupach, które są chujowe i nierealne, jest się z czego pośmiać.
Moje studia stoją pod znakiem zapytania, więc nie jest śmiesznie, kurwa. Jak patrzę na te wszystkie papiery, których ode mnie chcą w związku ze staraniem się  o akademik [w którym i tak nie chcę mieszkać, ale chuj, chcę szybko stanąć na nogi i być w stanie się sama utrzymać], to też mnie krew zalewa. Zważmy jeszcze na fakt, czy w ogóle będę studiować w Krakowie, mimo, że składam jeszcze na AGH na zarządzanie.  Juhu.
No i nie palę od dziesięciu dni, co mnie chyba zabija.
Jest kurwa źle ze mną.
sleep, grunge, and quote image

You Might Also Like

0 komentarze