xx1808xx. Jestem straszna i pisanie mam w ... fallusie.

00:48

No niekoniecznie, nie mam tego w chuju. Po prostu od początku wakacji żyję w jakimś takim zawieszeniu, no i w sumie koresponduję z trzema uroczymi osobami, więc część mojego talentu pisarskiego zużywam na to.

Co się podziało? W pół godziny sprzedałam auto mojej babci, dużo spałam, sprzedałam parę książek na kiermaszu, kupiłam sobie kredki akwarelowe i rysuję, byłam na inwazji foodtrucków z G i rodzicami, a potem postanowiłam podjąć pracę, a właściwie zacząć od napisania CV, co zrobię jak skończę pisać posta, a potem odpisywać na maile. Wykluczam wszelkie etatówki, bo pierdolca dostanę, pracowałam już w czymś, co przypomina małe korpo i nie, dziękuję, nie skorzystam. W sumie już dwudziestego ósmego, więc powinnam kończyć, gdyż rano idę na rozprawę w naszym pięknym, rybnickim sądzie.

Zaczęłam kolorować. Myślałam o tym już gdzieś od lutego, prowadzę stresujący tryb życia, a właściwie sam stres jest już pewną cechą mojego charakteru. Na rynku dostępne jest już wszystko, od kwiatków, przez zwierzęta, symbole religijne, przez kolorowanki o tematyce związanej z "Grą o tron" czy "Harrym Potterem", po tajemnicze tytuły takie jak "kolorowanie na bezsenność" albo "1001 noce".
Od początku przeglądałam mandale, gdyż jestem z nimi związana od dziecka - pierwszy raz zetknęłam się z nimi w przedszkolu i uznałam, że są świetne. Okrągłe, kolorowe, symetryczne i dają poczucie harmonii, w sam raz dla zestresowanej niemalże dwudziestolatki. Okej, książeczek do kolorowania z mandalami w Empiku było kilka, od wielkich połaci do zamalowywania, nieskomplikowanych wzorów, po malusieńskie skomplikowane arcydzieła; niektóre opatrzone sentencjami, które musiały wyjść spod pióra jakiegoś pożal się borze zielony pseudo-senseia. Wybrałam coś bardziej skomplikowanego, choć ostatni raz w takie coś bawiłam się lata temu, a poza tym zawsze wyjeżdżałam. Na szczęście wybrana przeze mnie kolorowanka pozbawiona była truizmów, ekhm, mądrości znaczy się i nie muszę mieć odruchu wymiotnego przy kolorowaniu.

> > > tak wyglądają, polecam się zaopatrzyć teraz, póki jest fajna promocja w Empiku.

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Jak lubisz mandale to zerknij też tu: Topcoloringpages.net Jest kilka fajnych obrazków do wydrukowania za free.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe ostro pojechałaś z tym tytułem. No ale jak to mówią wyróżnij się albo przepadnij:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam takiego języka na codzień, więc dla mnie to nie jest "ostre pojechanie". Co kto lubi.

      Usuń