xx1844xx. Bardzo randomowe rzeczy na temat przełomu 2016 i 2017.

16:02

Zazwyczaj pod koniec roku pojawiają się posty o podsumowaniach, a na początku nowego, laurki przypominające przemowy polityków starających się o stołek podczas wyborów.
U mnie będzie jak zwykle chaos i pojedyncze myśli, ramen.

O starym roku powiem, że cieszę się, że postanowiłam wymieniać się listami i emailami. Dosyć spontaniczna decyzja, z odpisywaniem czasem u mnie kiepsko, ale no, często mi miło. Niektóre znajomości są już stałą częścią mojego życia do tego stopnia, że znajomi zaczynają pytać, kim dla mnie jest M. [pozdro milijon, Martini]

Oczywiście kilka rzeczy się spierdoliło w 2016, bo ten rok był zabójstwem wszystkiego, co świętością było, ale powiedzmy, że śmierć jest zawsze nowym początkiem, personalne końce świata przeżyłam, i to ile już razy, więc z dozą nonszalancji patrzę na to, co się wydarzyło i być może w tym, albo przyszłym roku będzie między nami lepiej.

Zdałam maturę, studiuję sobie matematykę, co mnie psychicznie zazwyczaj wykańcza, ale taką podjęłam decyzję. Czasem jednak to jest powodem, że jestem szczęśliwa. W końcu robię to, co chcę. [ale czasem nie wiem, czy na pewno tego chcę, ya feel me?]

W grudniu 2016 stała się rzecz niemożliwa, przynajmniej tak do tej pory myślałam, z pewnością dalej będę ponosić jej konsekwencje, tak jak teraz, ale może coś z tego będzie, nie mówię więcej, bo nie chcę zapeszać.

ostatnie zdjęcie z roku 2016
Na 2017 nie mam postanowień, oprócz tego, żeby powiodło mi się na studiach, naprawdę. Nie potrzebuję niczego więcej, może tylko pieniędzy, książek, i żeby sekretny plan wypalił, i się wszystko ułożyło. Tak, to prawie nic.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Przeczytałam drugi akapit i aż mi ciepło na serduchu zrobiło <3
    Czekam aż mi napiszesz, że pięknie zdałaś pierwszą i drugą sesję! Oczywiście trzymam kciuki :*
    Jestem wtajemniczona w ten sekretny plan czy o czymś nie wiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś jesteś, to to, co mi tak spędza sen z powiek :3

      Usuń